|
Kierownik Sekcji
mgr Dorota Kwapisz
e-mail: dorota.kwapisz@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 307
Pokój nr. 4
|
- Koordynacja pracy Sekcji;
- Przygotowywanie sprawozdań zbiorczych z działalności CM w zakresie spraw dydaktycznych;
- Koordynowanie we współpracy z Centrum Wsparcia Dydaktyki i Spraw Studenckich przydziału świadczeń pomocy materialnej dla studentów i doktorantów Wydziałów UJCM, w tym: nadzór nad przydzielaniem świadczeń z Funduszu Pomocy Materialnej UJCM oraz przyznawaniem miejsc w domach studenckich;
|
|
Starszy referent
mgr Natalia Kotarba
e-mail: natalia.kotarba@uj.edu.pl
tel.: 12 422 42 48 lub 12 421 19 94
tel. centrala: 12 37 04 337
Pokój nr. 4
|
- Redagowanie pism oraz dokumentów służbowych;
- Prowadzenie korespondencji SDKA CM;
- Współpraca w zakresie przekazywania info. ustawowo wymaganych do Urzędów i innych instytucji zgodnie z właściwościami;
- Współpraca w przygotowywaniu sprawozdań zbiorczych dotyczących cudzoziemców kształcących się w UJ CM;
- Zbieranie wniosków przekazywanych z Wydziałów UJ CM oraz informowanie jednostek UJ CM o podjętych przez ministra decyzjach zakresie stypendiów dla cudzoziemców;
- Koordynowanie z wydziałami UJCM programu MOSTUM;
- Zbieranie danych, przygotowywanie materiałów do wniosków projektowych opracowywanych w ramach działania Sekcji;
|
|
Specjalista
lic. Anna Węglarz
e-mail: a.weglarz@uj.edu.pl
tel.: 12 422 42 48 lub 12 421 19 94
tel. centrala: 12 37 04 337
Pokój nr. 4
|
- Redagowanie pism oraz dokumentów służbowych;
- Prowadzenie korespondencji SDKA CM;
- Sporządzanie materiałów sprawozdawczych, informacyjnych,
z działalności CM w zakresie spraw dydaktycznych;
- Współpraca z wydziałowymi koordynatorami pomocy materialnej, wyjaśnianie niejasności w zakresie pomocy materialnej;
- Samorządem Studentów, Towarzystwem Doktorantów UJ oraz Kwesturą UJCM;
- Współdziałanie w zakresie podziału miejsc w domach studenckich UJ CM z Radą Samorządu Studentów UJCM, pracownikami Wydziałów, administracją domów studenckich UJ CM;
- Udział w pracach Komisji Ekonomiczno – Socjalnej TDUJ;
- Udział w pracach: Odwoławczej Komisji Stypendialnej UJ;
- Zbieranie wniosków przekazywanych z Wydziałów UJ CM o przyznanie stypendiów ministra za wybitne osiągnięcia;
|
|
Starszy referent
mgr Radosław Janica
e-mail: radoslaw.janica@uj.edu.pl
tel.: 12 422 42 48 lub 12 421 19 94
tel. centrala: 12 37 04 337
Pokój nr. 4
|
- Redagowanie pism oraz dokumentów służbowych;
- Prowadzenie korespondencji SDKA CM;
- Gromadzenie dokumentów związanych z akredytacją kierunków studiów na Wydziale Lekarskim, Wydziale Nauk o Zdrowiu, Wydziale Farmaceutycznym;
- Wykonywanie czynności administracyjnych związanych z pracami nad dostosowaniem programów kształcenia do standardów Unii Europejskiej, realizacja unijnych programów dydaktycznych;
- Zbieranie danych, przygotowywanie materiałów do wniosków projektowych opracowywanych w ramach działania Sekcji;
- Współpraca w przygotowaniu materiałów sprawozdawczych, informacyjnych, z działalności CM w zakresie spraw dydaktycznych;
|
|
Samodzielny referent
mgr Monika Brzozowska
email: monika.brzozowska@uj.edu.pl
tel.: 12 422 42 48 lub 12 421 19 94
tel. centrala: 12 37 04 337
Pokój nr. 4
Godziny pracy:
- pn: nieobecna
- wt: 12:00 – 16:00
- śr: 8:00 – 12:00
- czw: 12:00 – 16:00
- pt: 8:00 – 16:00
|
- Redagowanie pism oraz dokumentów służbowych;
- Prowadzenie korespondencji SDKA CM;
- Sporządzanie wzorów decyzji administracyjnych w drugiej instancji w sprawach studenckich i doktoranckich;
- Współpraca z wydziałami w zakresie obsługi stypendiów doktoranckich oraz zwiększenia stypendium doktoranckiego;
|
|
Starszy referent
mgr Magdalena Kierczak
e-mail: magdalena.kierczak@uj.edu.pl
tel.: 12 422 42 48 lub 12 421 19 94
tel. centrala: 12 37 04 337
Pokój nr. 4
|
- Redagowanie pism oraz dokumentów służbowych;
- Prowadzenie korespondencji SDiKA CM;
- Współpraca w zakresie przekazywania info. ustawowo wymaganych do Urzędów i innych instytucji zgodnie z właściwościami;
- Obsługa programu USOS w zakresie toku studiów;
- Zbieranie danych, przygotowywanie materiałów do wniosków projektowych opracowywanych w ramach działania Sekcji;
- Współpraca z organizacjami studenckimi: Radą Samorządu Studenckiego UJ CM, Towarzystwem Doktorantów UJ oraz pozostałymi organizacjami studenckim w CM w zakresie działalności i finansowania organizacji studenckich;
- Współpraca przy organizowaniu wydarzeń koordynowanych przez Sekcję;
- Współdziałanie w zakresie podziału miejsc w domach studenckich UJ CM z Radą Samorządu Studentów UJCM, pracownikami Wydziałów, administracją domów studenckich UJ CM;
|
|
Specjalista
mgr Marek Bauer
e-mail: marek.bauer@uj.edu.pl
tel.: 12 422 42 48 lub 12 421 19 94
tel. centrala: 12 37 04 337
Pokój nr. 4
Godziny pracy:
- pn: 8:30 – 15:30
- wt: 8:30 – 12:00
- śr: 12:00 – 15:30
- czw: 8:30 – 12:00
- pt: nieobecny
|
- Redagowanie pism oraz dokumentów służbowych;
- Prowadzenie korespondencji SDKA CM;
- Współpraca w realizacji projektu badawczego monitorowania losów absolwentów UJ CM;
- Administracja strony SDKA CM;
- Organizowanie wydarzenia: Oblicza Kariery UJ CM;
- Obsługa studentów aplikujących na nieobowiązkowe praktyki studenckie w ramach porozumień uczelni z pracodawcami;
|
|
Referent
Krzysztof Drojewski
e-mail: krzysztof.drojewski@uj.edu.pl
|
- Wsparcie techniczne w zakresie modyfikacji oraz utrzymania elektronicznego modułu przyznawania pomocy materialnej i miejsc w domach studenckich (w zakresie UJ CM);
- Weryfikacja spójności sprawozdań z zakresu dydaktycznego
(studenci, doktoranci, studia podyplomowe, pomoc materialna);
|
|
Współpraca
Doradca zawodowy
dr hab. n. med. Joanna Bonior, prof. UJ
e-mail: doradztwo@cm-uj.krakow.pl
|
- Indywidualne konsultacje ze studentami z zakresu : rynku pracy w sektorze usług medycznych i ochrony zdrowia;
- Przygotowania profesjonalnych dokumentów aplikacyjnych dla pracodawców;
- Planowania ścieżki rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
- Budowania profilu zawodowego w serwisach społecznościowych;
- Zakładania działalności gospodarczej i pozyskiwania dotacji;
- Udzielanie informacji na temat: dostępnych testów predyspozycji zawodowych; oferty instytucji rynku pracy oraz portali z ofertami pracy, możliwości rozwoju umiejętności interpersonalnych oraz rozmów kwalifikacyjnych.
|