Pełnomocnik Prorektora CM ds. dydaktyki

Zapraszamy do kontaktu z Pełnomocnikiem Prorektora CM ds. dydaktyki

 

Szanowni Studenci i Doktoranci

 

We wszystkich sprawach związanych z tokiem studiów oraz procedurami administracyjnymi, w tym również w sprawach wymagających ustalenia spotkania dotyczącego kwestii formalnych, należy korzystać wyłącznie z adresu: pelnomocnicy.rektora@cm-uj.krakow.pl

Adres ten służy m.in. do spraw wymagających podjęcia czynności administracyjnych oraz kontaktu w sprawach obsługiwanych przez Pełnomocnika Prorektora UJ CM ds. dydaktyki i jego biuro.

 

Odwołania od decyzji Dziekana

Odwołania należy adresować do Pełnomocnika Prorektora UJ CM ds. dydaktyki, ale składać fizycznie w swoim dziekanacie (organ I instancji, który wydał decyzję).

Odwołanie należy wnosić w formie:

– papierowej, z własnoręcznym podpisem, lub

– elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

 

Kontakt w sprawach osobistych i wymagających dyskrecji

Pełnomocnik Prorektora CM ds. dydaktyki, Pan prof. dr hab. Grzegorz Kopeć, pozostaje do Państwa dyspozycji w sprawach wymagających indywidualnego podejścia i dyskrecji. W związku z tym został udostępniony specjalny adres e-mail przeznaczony wyłącznie do kontaktu w określonych sytuacjach: studenci.pelnomocnik@cm-uj.krakow.pl

Adres ten jest przeznaczony wyłącznie do spraw osobistych, delikatnych, wymagających dyskrecji, które:

– nie dotyczą toku studiów,

– nie wymagają rozstrzygnięcia administracyjnego,

– nie są wnioskami ani odwołaniami,

– mają charakter prywatny, trudny lub wrażliwy.

Wiadomości kierowane na ten adres trafiają bezpośrednio do Pana Pełnomocnika i są rozpatrywane w sposób poufny. W razie potrzeby możliwe jest także ustalenie osobistego spotkania lub kontaktu anonimowego.

 

Prosimy nie kierować na tę skrzynkę:

– odwołań od decyzji Dziekana,

– wniosków dotyczących toku studiów (skreślenia, wznowienia, wpisy warunkowe, zwolnienia z opłat itd.).


Pisma Rady Samorządu Studentów oraz Organizacji Studenckich

W tym przypadku jedyną właściwą ścieżką składania pism jest przesłanie skanu podpisanego pisma na adres e-mailowy dydaktyka.kariery@cm-uj.krakow.pl;

dostarczenie oryginału pisma nie jest wymagane z wyjątkiem:

  • preliminarza,
  • sprawozdania merytoryczno-finansowego,
  • ewentualnych wniosków o dodatkowe dofinansowanie,

które należy składać do Biura Prorektora ds. Collegium Medicum;

Pisma Rady Samorządu Studentów oraz Organizacji Studenckich kierowane do Pełnomocnika Prorektora CM ds. dydaktyki inną ścieżką nie będą brane pod uwagę.


Feel free to contact the Vice-Rector’s Proxy for Didactics

 

Dear students and PhD students,

 

For all matters related to the course of study and administrative procedures, including matters requiring the arrangement of an appointment regarding formal issues, please use only the following address: pelnomocnicy.rektora@cm-uj.krakow.pl

This address serves, among other things, for matters requiring administrative action and for contact regarding issues handled by the Vice-Rector’s Proxy for Education and his office.

 

Appeals against the Dean’s decisions

Appeals should be addressed to the Vice-Rector’s Proxy for Education, but submitted physically at your Dean’s Office (the body of first instance that issued the decision).

The appeal must be submitted in the form of:

– paper, with a handwritten signature, or

– electronic, signed with a qualified electronic signature, a Trusted Profile (podpis zaufany), or a personal signature (podpis osobisty).

 

Contact in personal matters requiring discretion

The Vice-Rector’s Proxy for Education, Prof. Grzegorz Kopeć, remains at your disposal for matters requiring an individual approach and discretion. Therefore, a special e-mail address has been made available exclusively for contact in specific situations: studenci.pelnomocnik@cm-uj.krakow.pl

 

This address is intended exclusively for personal, delicate matters requiring discretion, which:

– do not concern the course of study,

– do not require an administrative decision,

– are not applications or appeals,

– are of a private, difficult, or sensitive nature.

Messages sent to this address go directly to the Proxy and are treated with due care and discretion. If necessary, it is also possible to arrange a personal meeting or anonymous contact.

Please do not send the following to this mailbox:

– appeals against the Dean’s decisions,

– requests regarding the course of study (removal from the student list, resumption of studies, conditional registration, fee waivers, etc.).

 

There is no need to submit original documents except:

  • preliminary estimate,
  • substantive and financial report,
  • possible further applications for additional funding,

Those (mentioned above) documents need to be submitted to the Office of the Vice-Rector for Medical College;

Documents from the Student Self-Government Council and Student Organizations addressed to the Vice-Rector’s Proxy for Education by any other means will not be taken into account.