Szanowni Studenci i Doktoranci
Funkcję Pełnomocnika Prorektora CM ds. dydaktyki pełni Pan prof. dr hab. Grzegorz Kopeć. Zapraszamy do kontaktu z Panem Pełnomocnikiem poprzez skrzynkę mailową: studenci.pelnomocnik@cm-uj.krakow.pl
Dzięki temu adresowi możecie Państwo napisać w prywatnych osobistych sprawach „trudnych i dyskretnych” , które trafią wyłącznie do wiadomości Pana Pełnomocnika. Każda wiadomość zostanie potraktowana z należytą starannością i dyskrecją.
Jeżeli sprawa będzie wymagała osobistego spotkania lub zachowania anonimowości, otrzymają Państwo takie wsparcie ze strony Pana Pełnomocnika.
Powyższy adres nie jest przeznaczony do korespondencji służbowej lub administracyjnej. W tym celu proszę korzystać z dedykowanego adresu: pelnomocnicy.rektora@cm-uj.krakow.pl
W tym przypadku jedyną właściwą ścieżką składania pism jest przesłanie skanu podpisanego pisma na adres e-mailowy dydaktyka.kariery@cm-uj.krakow.pl;
dostarczenie oryginału pisma nie jest wymagane z wyjątkiem:
które należy składać do Biura Prorektora ds. Collegium Medicum;
Pisma Rady Samorządu Studentów oraz Organizacji Studenckich kierowane do Pełnomocnika Prorektora CM ds. dydaktyki inną ścieżką nie będą brane pod uwagę.
Feel free to contact the Vice-Rector’s Proxy for Didactics
Dear students and PhD students
The function Vice-Rector’s Proxy for Education is performed by prof. dr hab. Grzegorz Kopeć. We invite you to contact the professor via the e-mail box: studenci.pelnomocnik@cm-uj.krakow.pl
By writing to this address, you can talk about „difficult and discreet” matters, which will be addressed only to the Plenipotentiary. Each message will be treated with due care and discretion.
If you require a personal meeting or anonymity, you will receive such support from the Representative.
The above address is not intended for business or administrative correspondence.
In this case, the only proper way to submit documents is to send a scan of the signed documents to the e-mail address dydaktyka.kariery@cm-uj.krakow.pl;
There is no need to submit original documents except:
Those (mentioned above) documents need to be submitted to the Office of the Vice-Rector for Medical College;
Documents from the Student Self-Government Council and Student Organizations addressed to the Vice-Rector’s Proxy for Education by any other means will not be taken into account.